lørdag 8. oktober 2011

Ny hals og lue med pelsdusk

Jeg har strikket en hals og en lue i dobbelt garn på tykke pinner, så det er gjort på et par kvelder.

Garn: Puno (dobbelt), fargen kommer ikke riktig fram på bildene, men det er en slags mørk rosalillacerise-ish...
Pinner: 8

Hals:
La opp 120 masker på halsen og strikket 3 rette og 3 vrange rundt til jeg hadde brukt 4 nøster.
Denne halsen går 2 ganger rundt halsen, utrolig deilig og myk.

Lue:
La opp 42 masker og strikket 3 rette og 3 vrange til det var tomt på 1 nøste.
Sydde på en hvit pelsdusk (kommer ikke så godt fram på bildet, men den er der)




4 kommentarer:

  1. Et herlig sett som kommer godt med når kulda setter inn for fullt!
    Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott lue og hals - Herlig farge. Koselig blogg!!
    Jeg kjenner formelig inspirasjonen komme sigende når jeg leser bloggen din, så nå må jeg skynde meg å strikke ferdig sokkene jeg holder på med. Har nemlig noe lekkert alpakkagarn liggende som nettopp er ment for en sånn snurre-rundt-halsen-hals.

    Ha ei fin helg =)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...