lørdag 22. oktober 2011

Blåbær-cupcakes

Det er med glede jeg kan melde at formen er stigende.
De siste to dagene har jeg merket enorm forbedring.
Jeg har tilogmed tenkt tanken "jeg har lyst til..."
Ikke bare sittet litt apatisk og utslitt som resten av disse to ukene.
Satser på jeg er klar til å gå på jobb på mandag.

I dag har jeg vært såpass i slag at jeg ville lage muffins.
Eller cupcakes som det kalles nå for tiden.

Jeg har fulgt denne oppskriften.
Men mine ble helt lilla inni, ikke sånne fine hvite med blåbærflekker.
Tipper det er fordi jeg har brukt skikkelig blåbær (frosne sådann) som har skikkelig farge,
og ikke amerikanske juksebær :)

Og bare for å ha sagt det... de var farlig gode.
Saftigste muffinsene jeg har laget iallefall.
Og topping med både ost, hvit sjokolade, smør og melis... ikke hverdagskost.





1 kommentar:

  1. Mmmmm, for noen nydelige cupcakes. Kjempefint fag også :-)

    Så koselig at du vil være med på min giveaway. I morgen trekkes vinnerne, vi får håpe du har trukket ett av vinnerloddene!

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...