søndag 9. oktober 2011

Fantastisk bloggtreff

Som mange har fått med seg var jeg på mitt aller første bloggtreff i går.
Jeg hadde gruegledet meg litt, men det var overhodet ikke noe å være redd for, bare nesten 40 kjempekoselige damer.

Det var en litt merkelig følelse med masse damer man aldri hadde møtt før, men allikevel visste så mye om, hvordan de hadde det hjemme etc...

Jeg vil også rette en kjempestor takk til arrangørene Maia og Anne Grete. De hadde gjort en helt utrolig jobb, og gjorde dette til en fantastisk kveld for oss alle.

Lokalene til Eva Solo var utrolig lekre og fulle av fristelser.


Det var et fullt gavebord med gevinster fra masse forskjellige sponsorer som ble trukket ut (alle fikk 4 lodd hver ved ankomst).
Jeg vant ikke noe, men det var helt greit. Tror de fleste fortjente premiene sine bedre enn jeg ville gjort. Er jo ganske fersk i gamet, og med den fantastiske goodiebagen som alle fikk med seg hjem følte jeg at jeg hadde vunnet hovedgevinsten likevel :)


Utrolig masse søte detaljer i lokalene.
Som ekte håndarbeidsdame falt jeg jo spesielt for den heklede lille skapningen som var plassert i en monter (eller var det showcase det het tro).


Maten var et kapittel for seg. Alle hadde med litt mat hver.
Det resulterte i et fantastisk tapas-bord med noe for enhver smak.
Jeg tror jeg smakte på det meste (dere ser selv den overfylte tallerkenen - og det var bare første runde),
og alt var veldig godt og velsmakende.

Maia hadde laget noen fantastiske cupcakes.
Håper hun legger ut oppskriften et sted, for tror det er de beste og saftigste cupcaken jeg har smakt.


Så må jeg jo vise fram alt som var inne i den fantastiske goodie-bagen vi fikk.

4 flotte interiørmagasiner, noen ikke engang kommet i butikkene (!), Yankee Candle, Velværeprodukter fra Simple, Asan og Blistex, Espresso fra Blanche Dael, Te fra Newby, Jelly Beans (et par små poser overlevde ikke helt fram til fotosession dessverre).
Fra Eva Solo fikk vi både Karaffel og Delikatesseglass.
En egen liten pose med hårpleieprodukter fra Kaune.

Tror vi alle sammen var temmelig overveldet:


At vi i tillegg fikk handle på Eva Solo lagersalg til fantastisk bra priser var jo også helt utrolig kjekt.
Jeg kjøpte en flott vase, to delikatesseglass (litt større enn det vi fikk), en 4-armet lysestake (klar for advent nå!), dressingshaker og sukker/fløte-sett. 
Kjempefine ting og jeg er bare så fornøyd.

Det passet jo fint å hente inn årets siste roser fra hagen for å få innviet den nye vasen.


3 kommentarer:

  1. Såååå gøy! Har dere det fint i Oslo?

    SvarSlett
  2. Det var utrolig gøy ja :)
    Vi har det kjempefint her, og det blir jo bare bedre etterhvert som vi blir kjent med flere og flere hyggelige mennesker :)

    SvarSlett
  3. Dette såg ut til å ha vore ein super kveld! Wow - for nokre goodie bags... og maten...

    I kveld skal eg til Katrin med resten av GE gjengen :) Me skal kosa oss vettu!

    God bedring med svimlinga! Veldig voksent av resten av familien å trø til sånn at treningsballen ikkje kjeder seg ;)

    Klem Eli

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...