mandag 19. september 2011

Veska mi

I dag er det andre gang på kort tid at relativt unge gutter/menn kommenterer veska mi...

I dag var det en überkul (trodde han iallefall selv) unggutt med caps og saggebukse som kom bort og sa: "Skikkelig kul veske".

Jeg er jo enig. Synes fortsatt jeg har kul veske med kule space invadors på... Selv om jeg har brukt den hver dag siden jeg kjøpte den i Berlin før jul i fjor. Merket er Skyline, og den er nok ekte skai eller noe tilsvarende. Den rommer det utroligste og er veldig praktisk.

1 kommentar:

  1. Heia
    Takk for kjekke kommentar hos meg :)
    Kjekt med ny blogg her og så fint dere har fått det i Oslo. Vesken er like kul som dama som bærer den ;)
    Ha en fin uke, så blogges vi
    tine

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...