mandag 19. september 2011

Beige...

De som kjenner meg godt vet at jeg hater beige.

Jeg liker ikke beige ting og beige klær gjør meg grusom.
Men det aller verste jeg vet er beige barneklær.

Vet jeg er sær... men jeg dømmer ingen.
Andre kan være fine og elegante i beige, andres barn kan være små lekre beige engler.
Det er bare meg som ikke liker det helt personlig.

Så nå sliter jeg litt med en barnegenser jeg har kjøpt på nett...
Trodde den var mere hvit eller grå...
Men bunnen er visst jaggu beige (!)
Det blir nesten så traktorene og kantene blir usynlig.
Og nå synes jeg ikke den er så fin lengre, bare kjedelig og... beige.
Grøss

1 kommentar:

  1. Genseren er kjempekul! Jeg er sikker på den blir tøff på gutten din!

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...