tirsdag 10. januar 2012

Røde damevotter

Har strikket et par damevotter i Nepal.
Jeg bruke samme oppskrift som de grå jeg strikket forrige uke, 
men pga tykkere garn ble jo disse en del større.
Men jeg tovet de for hånd, akkurat nok til at de er enda litt tettere, deiligere og perfekt størrelse for en damehånd..

De er altså strikket i mitt favorittgarn Nepal (65% ull, 35% alpakka) på pinne 4,5
og tovet for hånd (i Sunlight oppvaskmiddel som var det jeg hadde for hånden i kjøkkenvasken, hehe)

Etterpå har jeg sydd på noen orange stjerner i dobbel finull..

Kjempedeilige votter som veier 90 gram.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...