tirsdag 17. juli 2012

Nye hagemøbler

Har kjøpt ikke mindre enn to sett av disse møblene. 
2 store bord og 16 stoler.

Planen er å ha ett sett (bord og åtte stoler) på hver side av huset.

Her er ett sett sammenskrudd, åtte stoler igjen å montere. 
Det får bli i morra.

Det som var kjekt med disse er at stolene kan settes helt under bordet 
slik at det tar minimalt med plass når det ikke er i bruk.

For lengre tids oppbevaring (eller veldig dårlig værvarsel) 
følger det med pressenning til hvert sett.



3 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg du har! Eg falt heilt for dei flotte utemøblane. Er det lov å spørre kor du har kjøpt dei?

    Ha ein fortsatt fin sommer, og så krysser eg fingrane for at veiret tillet at du får bruke dei flotte møblane :)

    Nøstet

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig, lekkert og ikkje minst GENIALT!
    Får satse på litt sommer da....snart ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  3. Utemøblene er kjøpt på Netthandelen.no...
    Og årsaken til at jeg har 2 sett er at jeg bød på en auksjon, men trodde aldri jeg skulle vinne for den latterlig lave summen. Så da auksjonen var borte og jeg ikke hadde fått melding ennå bød jeg på en ny auksjon. Som jeg fikk med meg at jeg vant. Så da jeg så 2 sett i handlekurven holdt jeg på å svime av, hehe...
    Men vi fant ut at det egentlig er ganske praktisk med like sett på begge sidene av huset (skal få tatt bilde av den andre siden også etterhvert, men har ikke montert de møblene ennå)...
    På denne måten kan vi lage kjempelangbord når vi har festligheter i hagen.

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...