fredag 2. desember 2011

Straks helg

Bare noen timer med jobbing nå så er det helg, og jeg laster julenissekofferten og setter kursen for Stavanger.
Der er det Strikkejulebord i kveld, og feiring av Cecilies 35-års dag i morgen.
I tillegg blir det kafebesøk med Siri, og forhåpentligvis en visitt til flere venner.

Gleder meg til å se masse kjente igjen.

Søndag tar jeg bussen til Haugesund, en lynvisitt innom mamma og pappa før jeg får hentet Fredrick med hjem.
Nå har han vært borte en uke og jeg savner han masse!

2 kommentarer:

  1. Så koselig med strikkejulebord! Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for i går, det var veldig kjekt å sjå deg att :) Og tusen takk for oppmerksomheten, du er jammen meg skjønn! Så håper eg at det ikkje vert så lenge til neste gong eg ser deg, hadde vore kjekt å bli med deg på bloggtreff i den store byen ;)

    Klem Eli

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...